نوآورد

نوآورد بلاگ، وابسته به وبسایت نوآورد در حوزه های تغذیه، سلامت، زیبایی و سبک زندگی فعالیت می کند.

نوآورد

نوآورد بلاگ، وابسته به وبسایت نوآورد در حوزه های تغذیه، سلامت، زیبایی و سبک زندگی فعالیت می کند.

  • ۰
  • ۰

ترمیم سلول های آسیب دیده
اگرچه روغن کنجد نسبتا سنگین و چسبناک است اما به راحتی توسط پوست جذب می گردد. در واقع، این روغن، به عنوان روغن حامل یا روغن پایه، برای رقیق کردن سایر روغن های مفید برای ماساژ استفاده می شود. ترکیب های مختلف انواع روغن اغلب به نوع پوست افراد بستگی دارد. با این حال، مخلوط کردن روغن کنجد با انواع دیگر روغن های گیاهی بی خطر و آسان است. هنگامی که این روغن برای ماساژ به کار می رود، جریان خون را بهبود بخشیده و سلول های آسیب دیده را ترمیم می کند.

دفع سنگ کلیه و مثانه به ساده‌ترین شیوه
افرادی که مبتلا به سنگ کلیه یا سنگ مثانه هستند می‌توانند در کنار درمان اصلی خود از ماساژ روغن کنجد نیز برای تسکین درد ناشی از سنگ کلیه یا سنگ مثانه بهره بگیرند. درمانگران طب سنتی ایران ماساژ روغن به دست آمده از دانه‌های کنجد را بهترین روش برای دفع سنگ کلیه و مثانه می‌دانند. آن‌ها براین باورند، درصورتی که بیمار به‌طور مستمر از این روغن برای ماساژ ناحیه مربوط به مثانه و کلیه‌ها استفاده کند در مدت زمان کوتاهی قادر است سنگ را با دردسر کمتری دفع کند.

خواص درمانی روغن کنجد

  • ۹۵/۰۱/۰۷
  • بنیاد نوآورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی